BREAKING DAWN!!

Har precis duschat och ska snart gå ner och titta på mammas kompis som är med på tv och sjunger :D

Idag har jag sålt tidningen -.- Sen har jag inte gjort ett piss och sen gick jag på bio med Elsa :D Den va fett bra!! Väldigt äcklig bara i slutet... Det va en scen i slutet också som det var helt tyst och jag börjar nästan att gabflabba men kunnde hålla mig.... Men när jag och sara var på eclipse förra året (?) så skratta vi egenom hela filmen XD Vi åt för många dextro... ;)
Nu längtar jag bara tills sista filmen kommer!! men har läst nånstans att den kommer typ den 23 november... nästa år!!!?!?!?!?? Damp man får! Men tror jag ska gå och se part 1 en gång till faktiskt ;D
Nu måste jag börja skriva på min recension som ska vara inlämnad nån gång nästa vecka... och sen måste jag försöka hitta en praoplats för det fanns ingen plats på stenungsbaden.... :(


Ful bild osv... peace!

Kommentarer
Postat av: Sara Tunvald

DEXTRO

2011-11-21 @ 06:25:10
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0