Dag 5

6 saker jag drömmer om

1. Att världen var annorlunda, att folk inte brydde sig så mke om utseende elr var så jävla idiotiska osv! (Inte direkt så jag tänker men kunde inte utrycka mig på nåt annat sätt, det är svårt att skriva det man verkligen tänker)
2. Bo i Italien (loooooooove Italien, fast dom har läskiga hus :s)
3. Bli skådespelerska ;D
4. Att krig och svält och död i unga år osv försvinner! (tänker på typ dom i Afrika)
5. Att min katt ska få kattungar nu! ;D
6. Att mitt liv ska gå bra



Sorry att jag inte har bloggat på några dagar men jag har helt glömt bort det ;P Har vart massor denna veckan... tror jag xd men nu ska jag gå och lägga mig, för jag ska sälja tidningen imån -.- BAJS!!! måste gå upp tidigt både lördan och söndan :(
godnatt...


Är vi inte underbart charmiga? ;) Sara ser ut som det lilla marsvindet (?, det är inget marsvin men det ser lite ut som det) i filmen Horton, hahahhah

Kommentarer
Postat av: Sara Tunvald

HAHAHAH

"WAAAAAAAH" :33

2011-11-12 @ 01:22:49
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0