Dag 8

3 saker jag stör dig på

1. När folk först säger att den hatar när en personen gör så elr säger så och sen gör dom det själva tillslut...

2. När man säger ett ord på ett annat sätt än som det ska låta. Inte dialekter utan på ett annat sätt... Som t.ex om man säger "kan jag få den kådden" ist för kudde som det heter!! HAHAH väldigt dåligt ex. men ni får försöka fatta ändå ;)

3. När man inte lyssnar på folk som pratar... Om jag t.ex börjar säga nåt och sen börjar en annan prata när jag pratar! Det händer mig hela tiden, så jag har vany mig men ändå det är ju inte så kul när ingen vill lyssna på det man säger...

 

Idag i skolan gick vi egenom hur ett nationelltprov kan se ut i NO... Det va så jävla svårt.. Jag kommer faila totalt i NO men det skiter jag i. Ett g kommer jag nog att få iaf :D hoppas jag...

Körde på mittbena idag :D Brukar vanligtvis inte passa i det men det funka faktiskt idag ;)

Nej, nu måste jag göra läxa... har 4 läxor bara tills på torsdag... och dom är inte så lätta heller :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0