Halloween/alla helgona

Igår kväll var familjen och en annan familj hos Elsa (en kompis) och "firade" halloween :D det är typ en tradition att vi i området träffats men nu har vi splittrats så det är lite tråkigt men aa.. det va kul ändå :D

Idag har ag typ gjort nada... eller jag har tittat på idol eftersom jag missa det igår, och sen har jag vart inne på datorn och sen följde jag med pappa och hämtade farmor och farfars bild som hade vart på lagning...
Nu sitter jag här och snackar skype med Sara och tittar på fototapeter :D Jag vill ha det i mitt rum för jag tycker det är så grymt snyggt! men det är grymt dyrt också... så jag har nog inte råd... :( min lilla syster har det fast inte på hela väggen, men det vill jag och då blir det lite dyrare...
Aja nu orkar jag inte skriva mer, för jag är så seg på att skriva idag känner jag och då blir det bara jobbigt... xd

puss puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0