Breaking dawn

Snart kommer breaking dawn ut på bio!! :D längtar!

haha min dörr och vägg xD (väldigt dålig bild eftersom jag tog den med datorn)

Idag har jag vart i skolan som vanligt, sen åkte jag hem och gjorde ingenting... segt men ändå ganska gött för vi hade inga läxor :D Fast det är ändå ganska tråkigt för jag gör typ ingenting hela tiden typ (det är inte tråkigt att inte ha läxor utan att inte göra nånting xd) :O Sen vid 7 så åkte jag och hanna in till torget för det va nån tjejkväll på gina, det va typ 20% rabatt och man fick en goodie-bag typ :D Jag köpte 1 t-shirt och en tröja, kan lägga upp bild imån och jag kommer ihåg det :)
Imån har vi någon kompisdag på skolan så då har vi inga vanliga lektioner och så fick man välja mellan massa grejer som man ville göra hela dagen. Jag valde baka som första val men jag fick mitt tredje val som var textilslöjd.... men hoppas det blir kul ändå. Dom som är i baka gruppen ska baka nåt till hela skolan så man får fika i slutet av dagen elr nåt :P
Aja nu ska jag nog gå och lägga mig... för jag kommer alldrig upp på morgonen :O Men nästa vecka är det LOV och då får jag sova huuuuur länge jag vill :D
godnatt<3

Inlägget ser väldigt konstigt ut enligt mej xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0