Jag orkar inte med nåt! Allt är bara så jobbigt.... Jag vill bara fly från allt, men tyvärr så går ju inte det så det är väll bara att stå ut.. Men det är så svårt att bara låtsas att allt är bra, att sätta på ett fejkleende.

Idag har vi iaf varit på nösnäs (ett gymnasium). För någon vecka sen fick vi välja två inriktningar som vi ville veta mer om, jag valde Estetiska och Handel och administration. första passet var jag på estetiska och där visade "bildgruppen" upp vad dom hade målat, dom målar fett bra! Nu är det officiellt att jag verkligen suger på att måla... XD Sen visade drama upp en teater :D den va riktigt bra! Och musik spelade musiken i den. Sen andra passet var jag på HA då. Där berättade dom om skolan och så (?) ingen aning om vad det har att göra med linjen men aja... Asså det verkade intressant och så eftersom man får starta sitt egna företag men några kompisar. Men ingenting för mig ;P

Och nu sitter jag här och pluggar matte... suger på det! Och vi ska ha prov imån :(

Har precis duschat så mitt hår är blött på bilden, och lite halvt lockigt :)
peacehaha en prick xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0