Oktober!!

Asså shiiiit det är redan oktober!! tiden har gått så jävla fort! :O Snart är det 2012 lixom!
*
Har inte hunnit blogga i helg men i fredags var vi några tjejer på sköskär och grilla lite och så sen gick två av tjejerna hem och då gick resten av oss till ekenäs och träffa några och gjorde än grej som jag tyvärr inte kan säga... hehe :S sen vid halv 12 gick jag och sara hem  till mig och såg på film, fast vi orka bara se halva för vi var så trötta :P Sen på lördags morgon så såg vi klart på filmen, vi såg jag saknar dig, så jävla sorglig! jag grät från mindre än halva filmen och framåt xd
Sen på kvällen åkte vi och hyrde film och åkte hem till sara men sen så var det några som skulle till sköskär igen och grilla så vi åkte tillbaka hem till mig och va med dom, det blev ingen grillning men men... xd
*
och nu sitter jag här och ska försöka plugga för jag har skit mke läxa! so, no hemprov, tyska, matte, svenska och säkert når mer som jag inte kommer ihåg..
Sitter och äter choklad!  MUMS :D
jag och sara idag på bilden ;P <3

Kommentarer
Postat av: Sara Tunvald

sexiiga ludde i bakgrunden oxå! Glöm inte han ;D<3333

2011-10-03 @ 17:51:08
URL: http://sssimba.blogg.se/
Postat av: hanna

geee mig chokladen kvinna!?!?!

2011-10-03 @ 17:53:23
URL: http://hannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0