Rubrik

Kommer inte på nån rubrik....
Sitter här hemma hos sara med henne och amanda :D vi lyssnar på musik och skriver på våra krönikor .... ;)
Idag va det pankakor i skolan! :D och imån blir det köttfärsås. Värsta bra mat! :D Och imån ska jag och Sara och några andra tjejer på läger med helggruppens konfirmations grupp :D Vi är ju faddrar som jag ksk har sagt en annan gång. Så det ska bli kul! Så jag kommer inte kunna blogga mer på hela helgen och inte imån heller för jag kommer "glömma" datorn hemma för jag orkar inte ta med den till lägret.(inte för att jag brukar blogg på helgen men ändå) Men jag ksk gör ett inlägg ikväll :)

Nu ska jag fortsätta med min krönika som ska vara inne imån och jag har typ inte skrivit alls mke...

en bild jag tog igår :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0