Tro, hopp & kärlek

Heeeej!
Nu sitter jag och pluggar på hinduismen... jag känner mig ganska duktig för jag har pluggat och inte gått in på fb och gjort massa annat (Y)
I helgen ska jag på läger igen! men med veckogruppen ist :D hoppas det blir lika kul denna helgen! men då är vi inte lika många faddrar som vi var förra veckan på det andra lägret... det känns som om vi har mer press på oss då lixom eftersom man kunde dela upp uppgifterna mer förra helgen.. men det blir säkert bra!
Och om 1 vecka är del höstlov också!!!! längtar som fan!! hatar skolan typ..
asså jag känner att min blogg är jätte tråkig... men det får ni leva med... ;p

En bild jag tog för ganska länge sen... har inte så bra kamera så det blev kanske inte den bästa kvaliten, men det får gå ;D

Jag nu :)

peace!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0