Dagen är snart slut...

Heej alla läsare!
Förlåt att jag inte har bloggat på hela helgen, men det har varit ganska fullspäckat.
I Fredags följde sara med mig hem, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men vi åt tacos iallafall :D Sen på lördan gick jag upp 8 för att sälja gt -.- men jag tjänade typ 120 kr :D Sen vid 3 så åkte jag med sara och hennes familj till gbg och spelade minigolf :D jag förlora med det va kul ändå :) Sen följde hon med mig hem, vi var ensamma hemma så vi köpte pizza deg och gjorde pizza och såg på film. På söndan sålde vi tidningen igen och sen åkte vi till torp och titta lite i affärer och så köpte jag ett par byxor och en stickad tröja (bild kommer) :D sen gick vi och kollade på Ulrik som skulle sjunga där, det va därför vi åkte dit! Man fick bara autograf om man köpte skivan elr om man redan hade den... men sara fick iallafall :D
Sen åkte vi till kyrkan, vi är faddrar så vi fick träffa alla konfirmander för första gången då :)
hahah det blev väldigt mke ;o
Sen har jag klippt mig idag :D ksk inte syns men jag blev nöjd :D
lillasyrran bredvid mig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0