hard work ;)

Hallojsan!
Idag har vart en lång och jobbig dag men väldigt rolig ändå :D
I skolan hade vi matteprov, jag fatta typ nada... men om det gick för dåligt så ska jag göra om det :P
Sen efter skolan vid halv 3 så var jag och sara vid kyrkan och var med dom som konfirmeras i veckgruppen (skriver man så? xd) och sen halv 5 när dom slutade hade vi möte och fik tårta och kakor! :D en och en halv timma va mötet, sen var det nästa möte om lägret för dom som konfirmeras i helggruppen :P och så var det i en och en halv timma också... men det är kul! fast ändå ganska tröttsamt för det är bara massa planering... (asså ni tror säkert att jag är typ över kristen som går i till kyrkan så mke, med det är jag verkligen inte! jag går aldrig på gudtjänster utan bara och hjälper till där för att jag tycker det är kul och för gemenskapen :D alla tror ju att om man går till kyrkan elr konfirmerar sig så handlar allt bara om gud men dom har fel, visst handlar det om gud och så men mäst har man bara kul och umgås :D)
Sen kom jag hem vid åtta, gick in och sa hejdå till farmor och farfar som åker till spanien imån och är borta 3 veckor (!!!!) vill också åka utomlands!!!
vill bort från kylan och fuktigheten som får håret att förstöras om man har plattat det!!! får DAAAAAAAMP!!!!
puss <3

Kommentarer
Postat av: janna (:

söt alva! :D <3

2011-10-01 @ 12:04:34
URL: http://absolutjanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0