00.00 typ

Fan va sur jag blir! Skrev ett helt inlägg och sen försvann det när jag trodde att jag hittade så jag kunde lägga upp bilder också men så försvan hela skiten istället... Aja det är bara att börja om xD märkte att jag inte hade skrivit på ett tag. Fast det har inte hänt nåt speciellt direkt, det va påsk och vi hade gäster ;) Fast igår åkte jag och amanda in till torget och cillade typ, gick lite i affärer och amanda köpte lite grejsor oxh jag köpte ett jätte sött linne som jag typ är kär i ;D sen åkte vi in till gbg och så på bio, american pie reunion ;) linnet som jag köpte! Ser ut som om jag har kissat på mig men det är skugga!! Bilden och texten blir lite konstig men det får ni leva med :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0