24/4

Nu är det bara 8 månader kvar till julafton xD HAHAHAH
Nej usch, nu ska man tänka på sommaren och SOLEN!!

Snart ska jag ut och springa med Elsa och hennes mamma :D Jag hoppas verkligen att jag fortsätter med springningen nu! Vill verkligen få bättre kondition och behålla min form och få lite bättre! hihi ;)
Men jag tycker fakiskt det är väldigt skönt att springa! Och det går mycket bättre med Elsa, hon peppar en fast hon inte säger nåt ;) hahah men hon ligger lixom ett steg före och det får jag kraft ifrån typ xD hahah låter hel konstigt...
varför skiver jag det ens här? ingen som bryr sig ändå, hahah

Idag efter skolan gick jag till mormor och där va min minsta kusin så jag passa mest typ henne, men sen när hon gick fick vi lite mer tid att bara prata! Det känns väldigt tomt att vara där nu efter morfars död och jag tycker det är lite jobbigt men det är endå väldigt mysigt och man måste ju få bort jobbigheten i det lixom.


Funderar på att ha mittbena igen :D hihih

Måste nog byta header igen föresten eftersom jag har blont hår igen ;) hehe

aja, PUSS

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ja men vi får börja springa oftare med ;D hehe får vell börja peppa på med ord också xD haha kan bli kul att se hur det går xD<3

2012-04-25 @ 21:44:39
URL: http://lunammare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0