PÅSKLOV!

YEEEAAAH äntlingen lov!! började lovet med intervjun som gick åt skogen kändes det som... :( men aja, livet går vidare ;)

Jag kom på att jag inte har lagt ut vad jag fick i födelsedagspresent än, hahah, men här kommer iaf en bild ;) hahah xD


*ett par strumpor, med en blomma på foten som ni ser ;)
*Pengar ♥! hahah
* Ett snyggt armband!
*glitter graffiti nagellack
* Ett halsband som min super söta kusin har gjort och sen den fina asken som hon har målat fick jag ju såklart inte slänga!
*sen 3 presentkort på gina (700 kr) ;D

Lite bilder på kattungarna!

Hahah hon ser helt drogad ut, men det är bara blixten ;)

Ser ni alla? Titta på den längst till höger, Ester har lagt tassen över! SÅÅÅ gulligt tycker jag ;)

den ser ut som en liten panda, hihi

Hoppas ni får ett bra lov! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

awww!

2012-04-05 @ 21:03:20
URL: http://sssimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0