skooola

Sitter i skolan och har Svenska/Engelska, vi har samma lärare i båda så vi får typ bestämma vad vi vill arbeta med. Jag ska skriva en saga i svenska så ska försöka börja på den. Har ingen aning om vad den ska handla om, någon som har nåt förslag? ;)

Det va ett tag sen jag blogga kom jag på... Har typ inte orkat.
Men i fredags va jag och Amanda på bio i göteborg och så 21 jump street, den va as go! Värd film ;)
Men innan vi åkte in dit så köpte jag en kläning på gina, kan lägga upp en bild på den sen när jag kommer hem, den
är as söt! (enligt mig)
Sen igår va jag i kyrkan hela dagen, bokstavligen kom dit halv 10 och gick hem halv 8 typ. Först va jag ung ledare för alla konfirmander sen va det ung ledarkväll så dom från tjörn kom också så åt vi pizza och lekte några lekar typ!

jag och Amanda för snart ett år sen.

nu måste jag nog börja skriva på min saga...
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0