brrrr....

HAHHA jag fryser där av rubriken ;)  Det är ett förskräckligt väder!! Man vill bara sätta sig i soffan, svepa in sig i en filt och se på film! Och det är kanske det jag ska göra också! :D Jag tror inte vi har några läxor heller, eller vi ska ha hemkunskapsprov v.10 på 40 (!!) sidor... Men det orkar jag inte göra nu, vet inte ens vilka sidor det är... Fast sen har vi massor av arbten som ska vara in lämnade snart så får nog skippa film :( JAPP och det här bryr ju sig alla om också...

En till helt ointressant sak är att min katt nog är gravid (säger man så om en katt?) :D jag är skiiiit glad iaf!! :D


Är är min lilla prinsessa i sin rosa korg! ;) HAHA

Juste kom på att jag skulle lägga upp en bild på det jag köpte i söndags men får göra det sen ist, eller så gör jag det inte alls, får se :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0