Lördag

God.....förmiddag (?)

Ingen aning om vad jag ska skriva men okej...
Igår så fyllde min ingifta moster år så vi ska på taco- och melodifestivalkväll hos henne idag. Ska bli mysigt att få träffa mina små (eller små och små, dom har blivit så stora nu) kusiner, det va längesen jag träffa dom.

Jag och några kompisar har skaffat en blogg som vi tänkte skriva om massa olika saker i, typ film, böcker, musik och massa mer! Vi har inte kommit igång än, för vi måste fixa lite mer saker. Men kolla gärna in den sen när den är klar!

jaase.blogg.se <---- klicka! ;)

Kommer inte på nåt intressant att skriva men det gör jag ju aldrig typ så nu ska jag göra mig fin! ;)
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0