X-FACTOR

HEEJ :D

Som jag skrev igår så var jag på ex-factor idag med massa goa tjejor ;) Vi fick stå i "kö" i 2 timmar, men det va kul ändå, det va massa musik osv :D Sen kom man in och så vänta vi, men vi va ganska långt fram så Elin kom in ganska fort, men tyvärr kom hon inte vidare men jag tycker att det va jäte modigt att hon vågade! Och bara för att hon inte gick vidare betyder det ju inte att hon inte är bra för det är hon!! <3

Sen gick vi på Nordstan, jag hitta inget och är JÄTTE besviken... Men Sara hitta massa fint! Sen kom jag hem och såg att mamma hade varit i gbg också och då hade hon köpt en jätte söööööt plånbok! :D  ÄLSKAR DEN!

man kanske inte ser så mke men det är en rosett på.

Hur söt som hels på både insidan och utsidan!

Nu ska jag sätta på en film, det har varit en lång och hur kul som helst dag så nu förtjänar jag att mysa! ;)
PUSS


Och snart kommer det nog en ny header!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0