.

förlåt för dålig uppdatering... Idag hade vi prov på buddhismen.. det gick la ganska bra för jag, Hanna och Emma fick lite hjälp av Alice som går i den andra klassen och som redan hade gjort provet ;) (Y) Igår åkte jag och Amanda in till donke efter skolan och köpte en glass och en muffins, hahah vi tjockade oss lite, men det måste man göra ibland ;D Sen tänkte vi att nån gång måste man ju ta röd express och åka hela vägen till sista hållplatsen i gbg och tillbaka så det gjorde vi :D Den ska egentligen gå till Tahult men den gick bara till önneröd och där fick vi gå av... vi va mitt ute i ingenstans, hahah ;) sen tog vi bussen tillbaka, men jag blev toanödig så vi hoppa av vid korsvägen och gick på toa och sen åkte vi hem igen :D Hela bussturen blev GRATIS! hehe vi är lite busiga ;) hahah skrev ju fan en halv novell typ ;) ajaj pusss och peace out! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0