Hemma

Kom hem inatt vid 3, va så jävla trött så störtade i sängen direkt! men kunde inte sova för jag hade för ont i rumpan, HAHAH! så blir det när man åker i ca 20 timmar bil i streck... men somnde till slut och sov fram till 2.
Vi har haft det helt underbart!! Det va typ rekord varmt, 46 grader! fast jag tror det va i solen men det va huuuuuur varmt som helst så man fick hålla sig i skuggan. Det enda som var dåligt var att internet inte funkade på hela veckan! så det är därför jag inte har kunnat uppdatera. Men det va ganska skönt endå att vara utan allt! behöver komma bort från verkligheten ibland!

men orkar inte lägga ut massa bilder nu för dom ligger fortfarande i kameran och jag orkar inte lägga över dom på datorn just nu! Dom kommer imån.

Nej, nu ska jag mysa framför en film! rais your voice blir det, har inte sett den på år!
puss och ha det så bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0