Hejdå råttorna

Har precis vart på läkarhuset och kollat upp min höft igen. Jag har inflamation i muskelfästet... Och det kan göra ont i flera månader till... Aja, det är inget farligt så jag kan börja springa och så igen men ta det lite lugnare osv.
Sen efter det så åkte vi hem till mormor och mamma hjälpte henne att möblera om lite typ och sen färga hon mina och mammas ögonfransar så vi slipper ta mascara nu på semestern!

Och nu ska vi åka till en skog i närheten och släppa ut råttorna. Det är ingen som vill köpa dom så det är sista utvägen om vi inte ville avliva dom, man varför inte ge dom deras bästa sommar/dagar/timmar i friheten I stället ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0