Blond igen!


JAPP, jag är blond igen! ;D

Idag hade vi nationella prov i No, det gick åt skogen som jag trodde... men en bra sak med det va att vi fick sluta tidigt! Då gick jag med Elsa, Julia till donken och där skulle vi träffa Josse, Ellinor och Rickard, jag köpte bara en glass för jag hade inte pengar till annat + att jag inte va hungrig ;) Sen åkte vi hem och då gick jag och Elsa med hundarna till stranden och fika och hade det allmänt bra! Vi tog lite bilder också, så jag ska se om jag kan få dom sen kanske jag kan lägga upp dom på bloggen :D (om jag kommer ihåg)

Nu har jag skivit för mke.. tjingeling badring ;) hahahha lärde mig den av Fanny idag ;D

Kommentarer
Postat av: Elsa

Ja, får vi göra om! ;D

Hahaha ska bara komma ihåg själv att föra över alla bilder från kameran xD För har inte gjort det nån gång xd hehe

2012-03-14 @ 21:37:08
URL: http://lunammare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0