LÄGER!

Nu drar jag på läger i helgen :D Kommer hem lite tidigare än alla andra på söndag för jag ska ha släkt kalas :D

Här är lite bilder på vad jag fick igår som jag sa att jag skulle lägga upp :D


en über fin klännig som jag fick av, mormor och (morfar), mamma, pappa och Alice :)
Jag vet ser hel fail ut på den här bilden.... men det bjuder jag på, för jag har bråttom!


En jacka, som jag fick av familjen (den är inte blå, den är typ gråblå)


Orkar inte vända den... Ett par söta ballerina :D (jag vet, jag har ganska stora fötter..haha)

Sen fick jag lite annat också, som t.ex en bok fast det är inte en bok, det är ett lömskt fack i istället ;) haha
aa det va nog det ;D haha
nu måste jag åka! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0