Lyckan är en dröm och lidandet verklighet

God Afton... HHAHAHAHAH

Har inte bloggat på ett tag på grund av att jag har varit på läger, jag va ung ledare/fadder för konfirmanderna :) Det va inte jätte kul... det va typ hälften som åkte hem för att dom blev sjuka... Och så var jag väldigt irriterad hela helgen :(

Denna veckan har vi nationella prov i No, kemi också, jag suger verkligen på det! Men jag får göra det bästa jag kan ;)

Nu ska jag försöka skriva lite på engelskan som jag ska vara klar med nästa måndag, vi skriver om land (väldigt nödvändigt information..) Eller så ska jag skriva på Kina arbetet... SUCK!


Min look just nu.. fin osv...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0