Chillar

Vi fick gå hem tidigare idag för att vi gick på en föreläsning om droger osv. Det var väldigt intressant faktiskt! Det va en man som berättade om vad som hade hänt han osv. Men jävlar va mycket han hade varit med om! Han hade försökt smuggla ut knark från nånstans och sen hade han blivit fångad på flygplatsen och va tvungen att sitta i fängelse där i 5 år men han gjorde massa bra saker så han blev släppt efter 3 år och 8 månader ist! Men det va hur intressant som hellst iaf!
Och nu sitter jag ute på verandan och dricker energidryck och gosar med kissekatterna ;)
Sen ikväll ska jag på avslutning för ungledarutbildningen som jag har gått! Och så ska vi grilla osv!!

Nu vill katterna att jag är tråkig!
Puss


Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Underbara gosegosisar!

2012-05-28 @ 23:22:50
URL: http://allaboutelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0