21/11

Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag! Har inte orkat/ inte haft nåt att skriva om. Legat hemma och tittat på tv/film typ...

Men igår gick jag i alla fall till skolan, och jag gick till 16 sen åkte vi hem till Sara och så va vi där tills 18 då vi tog bussen till kyrkan för ungdomskväll och sen åkte jag hem 21. Så det var verkligen fullt upp hela dagen!!

Men idag var det ingen drama så jag slutade typ kvart över 11 men jag stannade och åt (?! Det va inte ens så god mat), men det va inte säkert att lektionen efter hade ställts in, men det hade den så nu är jag hemma! Men jag har ingen aning om vad jag ska göra...

Det blev ganska mycke text men det får ni leva med!!
Puss


Kommentarer
Postat av: janna karlsson

Finis! <3

2012-11-21 @ 17:52:15
URL: http://absolutjanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0