SOOOVA!!

är svin trött! blev ju inte mycket sömn igår natt! men som tur är har jag sovmorgon imån! jag kan sova till halv 10!! hahah
 
Aja, sista filmen av twilight var ass bra!! SE DEN! den va liksom lite annorlunda än dom andra tycker jag! MEN SÅÅ BRA!! synd att det är slut nu bara... jag måste nog gå och se sista en gång till på bio! orkar ju inte vänta tills den kommer ut på dvd!
 
Nu ska jag sova!
puss
HAHHA titta min min! tror jag säger frasse! hahah bjuder på denna!
 
Jag ser att Sara har bloggat igen ja! har inte sett det än men måste se den nu!

Kommentarer
Postat av: janna karlsson

fffffraaasseeeee AHHAHAHA sötis

2012-11-15 @ 17:25:24
URL: http://absolutjanna.blogg.se/
Postat av: SARA YAO MOTHAFUCKER

JAG BLÅGAR MYKET BRA

2012-11-15 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0