27 augusti

Idag efter skolan tog jag, mamma och Alice tåget in till Göteborg och där hämtade pappa upp oss och så åkte vi på 95 års kalas hos min gammelmorfar (gammelfarfar? Jag vet inte vad man kallar min pappas morfar?). Han är såjäkla cool! Han är pigg som en...yngre person, haha! Han har fan Facebook och är aktivare än min pappa och han är aldrig inne!
Det var i alla fall jätte mysig där! Fick träffa några av pappas kusiner, som jag inte träffar alls ofta så det var roligt! 2 bor i USA men dom va tyvärr inte där...

Här är min gammelmorfar och gammelmormor! Hon är 93! Och dom bor helt ensamma i ett vanligt 2 våningshus i Göteborg! Jäkligt häftigt om ni frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0