Längesen

Det var ett tag sen jag blogga nu. Har inte orkat... Detta har jag gjort typ:
I måndags var jag hos en kompis med lite andra kompisar och vi gjorde pizza och satt och hade det bra på altanen i solen!
I onsdags var jag i Göteborg med Sara och tittade lite i affärer gick runt på gatorna och så åt jag sushi för första gången! Tyckte det var riktigt gott faktiskt!!

Ikväll var jag hos Elin på födelsedagsmiddag! Min fina bästa Elin fyllde 17 igår!! Grattis igen till dig underbara du!
I fredags va Elin, Madde, Carro, Becca och Sofia förband för Miriam Bryant så det va jag och såg på och dom var GRYMA! Sedan va jag hos Elsa, med massa människor! Gick hem vid halv 6 på morgonen, så det var en lyckad kväll! Sara och jag hade lite förfest hemma hos mig innan vi gick dit, haha! Vi är lite galna!
Just nu sitter jag i sängen och har party för mig själv, haha! Grym och hög musik på i hörlurarna! Hahaha jävlar vilken fest...

Shit va mycket det blev nu! Read and enjoy! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0