19 december

Omg imorgon är det äntligen jullov!! 
Fast först är det julavslutning, jag ska sjunga?! Carro blev sjuk, stackarn, och hon och Sara skulle sjunga men jag och Madde fick ta hennes del istället. Ska bli jättekul verkligen! Sen så har ju jag musik som inval och då ska jag spela synt och kopp (haha, the cup song!). Sen är jag med i kören också! 

Vid 14-15 tiden åker vi ner till Skåne, för att sedan gå upp vid 4 för att åka till Köpenhamn och flyga till SPANIEN! Shit vad jag längtar (eller jag är egentligen inte jätte taggad, men det kommer bli bra!).

Nej nu ska jag snart sova, halsontet kommer och går och vill gärna kunna sjunga imorgon! 



Får se om det blir någon uppdatering i Spanien. Ska försöka! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0