Fortsättningen

Japp, vi har anlänt till huset och har valt rum osv. Sen ska vi logga på internet, då funkar såklart inte det! Får panik och tänker att om det inte funkar på hela veckan dränker jag mig själv (haha nej då så farligt va det inte! Men lite besviken blev jag ju, inte ofta 
funkar utomlands för oss...)Men efter mycket tricksande fick vi igång det! Senare på kvällen lagade vi mat och åt och hade det mys. Sen gick strömmen!? Isak och jag hittade elskåpet (heter säkert inte så men det skåpet där man kan dra upp några knappar så funkar allt igen) och så kom ljuset på igen, vi var glada igen! Sen efter 1 timma eller så, så gick strömmen igen... Men denna gången var det inte bara att tar upp några knappar... Vi hade inte ström på hela natten så vi låg och huttrade i våran sängar... (Det var redan kallt som det var i huset ju..!) Dagen efter (idag) hade den fortfarande inte kommit på men solen lyste så vi satt ute hela dagen med raggsockor och tjocka tröjor på oss. Sen kom det någon elektriker och fixade det!! Lyckans moment! Sen åkte vi till stranden och promenerade och såg solen gå ner! Riktigt fint va det!! 




Sen grillade vi och åt god mat. Imorgon ska vi shoppa! Hoppas ni har det bra i Sverige! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0