Dålig uppdatering

 
jag vet.... jag orkar bara inte plus att jag inte kommer ihåg. Sen har jag inget att skriva om, hahah. Vem vill höra egentligen vilken lektion jag har? 
 
Aja, idag har jag pluggat hela fucking dan... så jäkla mycket denna veckan... speciellt jag som har F varning i religion, fast det har typ halva klassen så det är inte mycket mer synd om mig. JAG VILL SPRINGA NÄR DET ÄR SÅ FINT VÄDER JU INTE PLUGGA HELA DAGARNA! 
 
Nu ska jag fortsätta skriva på våran uppgift, vi ska skriva om lycka? hur fan skriver man om lycka när det har så många olika betydelser för alla? Har jag ens känt på lycka? vad är lycka för mig? jag tror inte jag vet faktiskt. 
 Det här är lycka för mig! Underbara kattungar och mina så jäkla härliga kusiner! (mina andra kusiner också fast dom har jag inga bilder på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0