Kvällsbloggning

Kväll/nattbloggning som vanligt! Haha

Idag har jag sommarjobbat lite. Mamma och pappa kom hem från Skåne efter att ha varit borta i 2 nätter. Efter dom hade ätit åkte jag, mamma och Alice till Uddevalla, först rusta och sen Lidl. På fusta köpte jag hårspray, en lite flaska och en stor (eller jag trodde att det var hårspray men när jag kom hem upptäckte jag att det var hårmousse...suck! Läs på flaskan Alva!! Haha) och någon anti-frizz miracle treatment, haha vi får se om den funkar! Sen köpte jag våtsarvetter som man tvättar bort sminket med.

Sedan sprang jag och efter det blev det film och kvällsmat. Nu ska jag måla naglarna och sedan sova. Imorgon ska jag träffa efterlängtade Madde!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0