Sweet dreams

Ska snart sova, ska upp och klippa gräset hos mina kusiner sedan till min granne och rensa ogräs... Jag får pengar så jag är nöjd! Typ, haha!

Har haft en jätte mysig sommardag! Elin och jag gick runt på torget ett tag sedan kände vi för att åka färga så vi tog hennes moppe och körde till Linnea på Orust! Hade mys där ett tag sen drog vi alla hem till mig och pratade osv sen åkte dom hem till Elin.
Linnea har så jäkla söta djur!! Hon har 5 gosiga hundar, 5 katter men jag såg bara 2 eller 3 av dom och sen har hon 2 kaniner! Urgulliga!! Hon bor granne med små mini hästar också och dom gick vi in till och gosade med! En fin sommardag blev det med fina vänner! <3
Taggar lördagen också! Då blir det grillfest med dom bästa!!
KRAM

Tog inte mer bilder... Gud va sur jag blir på mig själv...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0