11 oktober

Har inte bloggat på ett tag nu, fullt upp med läger och skola & prov! Men nu är det äntligen helg! Idag är Alice och jag ensamma hemma så vi ska äta pizza och mysa! Imorgon kväll kommer alla mina tjejer! Helt otroligt att vi fick ihop alla! Det är inte ofta alla kan samtidigt. Vi ska tjocka oss (bokstavligt talat) vi ska ha allt från kakor till godis och chips...! Kommer ligga i sockerkoma efter det! Men det kommer säkert bli hur mysigt som helst! Älskar mina girls!!  

Förra helgen var jag på konfirmand läger, det är för 99:orna (alltså Alice), kan inte fatta att dom är så stora! Men jag älskade dom! Jag kände mig äldsta för en gång skull, det har jag inte gjort på de andra lägrens för 97:or och 98:or. Inte för att dom ser mindre ut eller nåt utan det är väl bara åldersskillnaden. 

Nu har jag skrivit väldigt mycket. Enjoy your reading! 

Min första milky way, för en vecka sedan!  


Nattvakts snacks! 

3 av mina älsklings tjejer! 
En till favorit! 


Kommentarer
Postat av: Careohlaajn

Puss påraaaj! :*

2013-10-12 @ 00:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0