26 september

Idag har det varit en dålig dag i skolan, svenskan var den ända roliga! Vi hade ingen lärare så vi dampa loss med de grekiska gudarna! Fast vi såg bara på film de 2 första lektionerna så det var ganska skönt. 

Efter skolan gick jag till mormor, har inte träffat henne på nästan fyra veckor. Vi hade det jätte mysigt, satt och pratade hela tiden om allt och inget. Hon har en pojkvän (säger men det fast man är gammal? Haha) och det är jätte mysigt, jag har tyvärr inte träffat han än men det är mysigt att höra när hon pratar om han. Hon är så kär, och jag är jätte glad för hennes skull!! 

Nu sitter jag på parkeringen på Willys men nu kom mamma och Alice så nu ska vi åka hem. 


Fick godis av mormor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0