30 september

Sista september idag och imorgon är det oktober (no shit), då är det officiellt höst for real! Vill inte ha kyla... Visst hösten är fin och mysig, så länge man är inne! Men ute vill jag inte vara!! Kallt, mina händer blir torra och jag ser ständigt förkyld ut..! Vintern är ännu värre ju... Som tur är åker jag till Spanien över jul! Har aldrig firat julafton utomlands nån gång så det ska bli riktigt kul! Då har jag varit i London, Italien och Spanien i år (och Danmark, Tyskland och Österrike då också men dom räknar jag inte med). 

Just nu sitter jag och pluggar på antikens litteratur, ganska intressant tycker jag men själva pluggandet suger! Vi ska ha prov imorgon... 
Bara att fortsätta kämpa och hoppas på att jag prickar in rätt grejer att plugga på.  



Sitter inlindad i en filt för att det är så kallt här... Hutter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0