13 april

Kaos helg men jäkligt rolig! På fredagen följde jag först med Madde hem och så myste vi. Sen åkte jag hem packade väldigt fort åkte iväg igen till torget för att möta upp Carro, vi skulle handla mat för att sedan åka till Filip. Men hennes buss kom aldrig så jag fick handla själv (kände mig otroligt vuxen!). Hon fick skjuts, som tur va, till vårdcentralen där vi tog bussen ut till Filip. När vi kom fram fick vi åka moppe till hans hus för han bor jättelångt ifrån busshållplatsen. Sen myste vi bara, satt och pratade, såg på klipp på youtube och åt godis. Vi gick och la oss tidigt för att Filip skulle upp kl 7 nästa dag för att jobba. Men vi kunde inte somna så vi låg och pratade och skrattade. Jag var så jäkla pigg haha. Upp nästa morgon, jag och Carro kunde sova till 8 men då hade Filip redan åkt. Så fick vi skjuts av hans mamma till bussen och Carro till jobbet. 

Okej ni behöver inte läsa detta! Det är inte så intressant haha. 

Lördagen i snabbrepris då: buss till Johannes där Madde va, åt frukost, lämnade Madde hos henne. Johannes och jag åkte och handlade till kvällen. Hämtade upp Carro på vägen. Hem till Madde, hämtade lite kläder, hem till Johannes igen. Åt, gjorde tårta. Sen kom andra folk. Sen gömde vi oss tills Daniel kom och så överraskade vi honom!! Han fyllde 18 i torsdags! Festade och hade kul! Åkte hem vid halv 1 och var i säng halv 2! Sen sov jag till halv 12 då mamma väckte mig. Gjorde i ordning mig och sen åkte vi på kusinkalas. Hilma fyllde 12 och Linn 3! Mysigt! Och nu sitter jag här och är allmänt seg i kroppen och huvudet. 

Hopppas ni har haft en bra helg! Kram 


Madde och jag sminkar oss till kvällen! Notera att jag bara har målat ena ögonbrynet haha. 
Johan och födelsedagsbarnet! 






Mina kusiners hund Sally! Hon är bara för söt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0