26 december

Då var julen över för detta året också och snart är det 2015! What?! Julafton var riktigt mysig! Farmor o farfar, mormor o Bernt och faster med sambo var hos oss. Vi åt gott men tyvärr kom det ingen tomte.. Haha. Igår var vi hos farmor med pappas sida av släkten + Johan och åt kalkon som vi gör varje år. 
Igår va jag ute på krogen. Madde fyllde år igår så det var hennes premiärtur! Vi var först några stycken hemma hos Johannes sen åkte vi ner till Harrys allihopa. Riktigt roligt, men idag mår man som förtjänat.. 
Är vi crazy eller vad? Hela familjen åkte ner och doppade oss på julaftonsmorgon! Kallt som faaan! 



Jag fick en boxningssäck i julklapp!!


Nu sitter jag i bilen påväg mot Skåne med pappa och Alice. Vi ska gå på mellandagsrean på Emporia. Sen sover vi i min fasters lägenhet och åker hem imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0