00.00

Nu är klockan prick 00.00! Fast nu blev den 01 haha. 

Jag åkte in med Madde till Gbg i onsdags. Fast hittade tyvärr ingen present men ska antagligen till torp imorgon och då får jag se till att hitta nåt bra! 

Efter Gbg övningskörde jag till Orust, där hämtade vi upp Linnea sen åkte vi till Filip. Vi va där en stund med två av filips kompisar också och lyssnade på musik och såg på film. Sen åkte jag och Linnea hem till henne igen och så sov jag över. Jag åkte hem igen vid 1 idag (igår egentligen). Då duschade jag och gjorde i ordning mig och sen övningskörde jag till Hanna. Hon hade födelsedagsfirande. Hon hade tema barnkalas eftersom det är hennes sista som "barn" eftersom hon fyller 18 (på lördag). Hon hade lekar, korv med bröd, Barbie tårta, fiskedamm, sätta svansen på grisen och massa kul! Det var en riktigt rolig kväll! Åkte hem ganska tidigt och har umgåtts med Alice, tog kort och flamsade! Nu ska jag snart sova! 
Min utstyrsel ikväll. 


Den legendariska Barbie tårtan! Haha


<3
Jag vet, vi är snygga! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0