10 februari

Jag kom upp hyfsat tidigt idag ur sängen som jag ville, halv 10 gick jag upp! Sen åkte jag och mamma och Alice till göksäter, för att göra något liksom. Jag köpte ingenting, eller jo en tidning haha. Sen kom vi hem, så övningskörde jag och mamma lite. Första gången med henne, hon gick kursen i onsdags och fick tillståndet att köra med mig idag. Känner att vi måste prata först och se vad jag lärt mig och inte med pappa. Mamma visste ju inte vad jag inte kunde så fick lite panik ett tag när jag var tvungen att backa och blabla. Men det löste sig ju, jag lever i alla fall! 

Blev ingen långpromenad och inget matte plugg heller. Men imorgon kanske? Nu ska jag nog sova snart, bästa medicinen mot förkyldning och skit är ju att sova tydligen. Hoppas det händer något kul imorgon!!
Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0