17 februari

Har inte varit en så kul dag i skolan idag.. Hoppas den blir bättre imorgon! 

Asså jag vet inte hur jag kommer klara denna terminen. Jag har liksom glömt bort hur man pluggar! Har ingen motivation. Vill bara se på serier, lyssna på musik, träna (när jag blir frisk) och umgås med mina älskade vänner! Jag prioriterar det sen kommer läxor i efterhand. Hur smart är det liksom? Fick tillbaka historia provet idag också, fick E,F & E- (det var tre stora frågor och så fick man betyg på alla). Fuck historia (eller mer läran som suger!!)! Jag kommer inte få bra betyg där. Har inte ens gjort en uppsats som skulle vara gjord för ett halv år sen. Och dom är dom ända betygsättande sakerna vi har gjort, han kommer ju gå på provet och uppsatsen när han betygsätter... Jaja! Kommer inte bli historiker ändå! Haha 

Nu ska jag lyssna på musik tills jag somnar. Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0