19 februari

Wiie jag får pengar imorgon!!! Är seriöst helt pank, har typ 30kr totalt... Har aldrig haft så lite pengar tror jag! 

Åh jag såg Frozen precis! SÅ JÄKLA SÖT OCH ENORMT BRA! Älskar Olaf! Jag har funderat jättelänge hur sjutton den ska sluta och nu fick jag äntligen veta, haha! Säger inget för er som inte har sett den. Men se den! Hur värd som helst att se!!! 

Sara följde med mig hem efter skolan idag, vi gjorde våfflor och såg på Pll! Sen satt vi och pratade och sen jag övningskörde jag hem henne (haha säger man så? Äsch ni fattar!). Mys dag! 
Imorgon är jag ledig, hur skönt som helst. Fast jag ska till mormor och hjälpa och umgås med henne så jag får inte sova så länge... Hon kommer och hämtar mig kl 10 imorgon. Men det ska bli mysigt! 
Hoppas eran dag har varit bra! Kram
Söta Sarisen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0