20 februari

Idag har jag varit ledig då som sagt. Mormor hämtade mig halv 11 och så gjorde vi lite ärenden på torget, köpte blommor, lånade hem lite kläder till Bernt och lite så. Sen åkte vi upp till morfars grav och tände ett ljus. Jag kan inte fatta att det snart är 2 år sedan han dog.. Gråter fortfarande mig själv till sömns ibland. Sen åkte vi hem och fikade i alla fall. Sen har jag hjälpt henne med att ta upp massa grenar på gräsmattan och sen dammsög jag i huset. Mamma hämtade mig vid 4 och så åt vi hos mormor och sen övningskörde vi i typ 1 timma och sen hämtade vi Alice. Nu påkvällen åkte jag med pappa till Uddevalla för att handla på Lidl. 

Onödig information jag vet, men läs inte om du inte vill. Sov så gott! 
 
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0