23 februari

Söndagskväll igen då.. Prutt

Igår träffade jag Carro, Daniel, Johan, Filip, Sara och Beccis på kvällen! Vi fick låna mormors hus för hon var inte hemma. Så vi köpte med oss mat och hade det allmänt mysigt! Jag var jäkligt trött efter att jag bara hade sovit 3 och en halvtimma den natten, om ens det. Sara och Daniel gick vid 22 tror jag, men vi andra sov över. 

Idag var jag på jobbintervju också! Tycker att det gick bra faktiskt! Jag hoppas innerligt att jag får det!! Det är så mycket son jag gillar som man får göra, sjunga, laga mat, ha barngrupper (tror jag det var) osv! Får veta svar om 1 vecka. 

Nu ska jag nog sova! Godnatt
Inte tagen nu, men hade inga bilder från igår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0