25 februari

Jag kom på att min blogg är ganska patetisk, haha. Men men..

Idag har jag tränat, äntligen!! Sprang precis när jag kom hem sen körde jag lite styrka. Såå skönt!! Jag ska försöka träna hela veckan! Jag hoppas jag lyckas! Jag vet att man inte ska ta ut sig för mycket och att det kan vara farligt osv. Men det är bara denna veckan, för att komma igång liksom, sen ska jag minska lite. Fast ändå försöka göra något aktivt varje dag. Det räcker ju liksom med en rask promenad mellan träningarna, eller några squats om dagen. Beach 2014 här kommer jag! Haha. Nej mer sund och bra hälsa, mer styrka och mindre trötthet och sen är förändring på kroppen bara ett plus! (Jag är inte så bra på att formulera mig men det får ni leva med) 

Nu ska jag mysa med mammisen. Kram 
En svettig Alva efter en härlig springtur. 

Det var ju jätte fint väder idag förresten. Vårväder på hög nivå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0