4 februari

Det var en ledsam dag igår. När jag kom till skolan kommer Becca fram till mig "har du hört vad som har hänt? Elma är död". Det bara stannar inuti mig, jag är i chock. Elma är våran gamla naturkunskaps lärare. Men hon var mer än så! Vi gjorde massa roligt tillsammans med henne, åkte och sjöng på ålderdomshem, hade picknick på stranden och massa fint. Hon spred alltid glädje och hopp i korridorena. Men nu är hon borta... Vila i frid! Du är saknad av många! 

Jag känner att jag är påväg att bli förkyld och det vill jag inte. Har lite ont i halsen, är lite snuvig och har ont i huvudet... Och snart är det lov, vill ju inte vara sjuk på lovet..! Nu ska jag plugga sen ska jag se på vänner eller träna först förresten. 
Kram på er
Filip posar lite bara haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0