9 februari

Igår åkte jag till Madde som sagt, Johannes var också där. Sen gick vi en stund till Carro, och där var också Daniel. Vi såg lite på tv, kastade pil och hade det allmänt trevligt. Sen gick jag, Madde och Johannes tillbaka till Madde och satte på en film, catching fire. Jag hade redan sett den precis innan jag åkte till Madde men gick med på att se den igen för att dom inte sett den, men såklart somnar dom när inte ens halva filmen hade gått. Och det var omöjligt att hålla dom vakna. Så jag satt och snapade massa bilder på dom haha. 

Idag mår jag inte mycket bättre.. Så det blir nog en lugn dag! 
Ha en fin söndag!
Sötnosar! Gammal bild men tog inga bilder igår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0