Vad ska jag skriva för datum?

Ska jag skriva den 15 eller 16 februari? Det är ju den 16 det vet jag men det är natten och jag har inte sovit så det är inte en ny dag än haha. Klurigt det där! 

Idag har jag i alla fall köpt present till Pernilla, ätit lunch och slagit in presenten. Typ min dag! Sen på kvällen åkte jag till Pernilla då på födelsedagsfirande. Jättemysigt och roligt! Och nu är jag hemma, kom hem för ca 50 min sen. Så nu ska jag sova. Imorgon blir det plugg... Ehm aa förhoppningsvis i alla fall. Kommer göra annat säkert typ se på Vänner, och ja se på Vänner. Nej juste jag ska på släktkalas! Min morbror och bonuskusin ska ha kalas! 

Puss och godnatt! 
<3


Dålig kvalitet på bilden men ganska cool pose på födelsedagsbarnet ändå tycker jag!
<3


Kommentarer
Postat av: Nea

men guuuud vilken fin bild på mig, åh <333

Svar: Den är jättefin!!! <33
Alva Bergener

2014-02-17 @ 22:44:54
URL: http://neiaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0