25 januari

Igår va det festival på skolan. Det var sång, dans och någon föreläsning. Alla var riktigt grymma! Vi i musik inval sjöng och spelade också, jag sjöng en halv vers själv, det var ganska nervöst! Mina underbara kompisar i klassen spelade och sjöng egenskrivna låtar! Helt sjukt vad dom är duktiga!! 

Repning, Madde, Sara och Carro 

Festivalen höll på från 12 till 21, med en lång paus på eftermiddagen. På kvällen spelade några av mina kompisar igen, fast i ett band dom har startat, Catellus heter det. Det är Elin som skriver alla låtarna! Mega duktiga allihopa!!! Sen var det några duktiga människor utifrån som kom och spelade. 
Catellus! Carro, Elin, Becca, Madde och Sofia. 

Efter detta åkte jag med Carro hem. Vi skulle egentligen mysa och se på film men vi satt och pratade hela kvällen istället, sen tog jag bussen hem vid 1. Riktigt mysig dag! Älskar verkligen mina vänner! <3 
Ikväll ska jag, Carro, Madde, Linnea och Lina till Filip! Kommer bli en bajsbra kväll känner jag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0